Asher şi Rebecca Loftus înfiinţează în 1946 compania britanică Accurist, cu headquarter-ul în districtul londonez Clerkenwell. În ciuda faptului că este o firmă britanică, ceasurile produse de ei într-un stil britanic aparte sunt asamblate cu componente în întregime elveţiene. Datorită unor caracteristici unice, ceasurile Accurist au ocupat un loc onorant pe piaţa orologeriei încă de la crearea brandului.
Manufactura britanică a fost prima din lume care şi-a echipat standard ceasurile cu un complicat mecanism de 21 de rubine, lucru care a devenit un soi de manifest al companiei, preluat ulterior şi de alte firme. Pentru a gestiona mai îndeaproape procesul de fabricaţie, în 1968 Accurist deschide o filială în orăşelul elveţian La Chaux-de- Fonds, inima orologeriei elveţiene. În anii ’70, odată cu apariţia tehnologiei quartz, Accurist a proiectat şi produs o colecţie de ceasuri LCD desemnate drept ceasurile oficiale ale companiei Concorde (cea care producea faimoasele avioane supersonice ce operau la viteza de 2,2 Mach – 2.200 km\h). În 1983 firma a intrat sub conducerea lui Andrew Loftus, care a reuşit nu doar să păstreze buna reputaţie creată de părinţii lui, dar a şi extins capacităţile de producţie din Elveţia şi Japonia. Sub conducerea lui, după doi ani de cercetare şi implementare a unor tehnologii inovatoare, veniturile companiei au crescut cu peste 500%. În 1993, Accurist devenea cel mai mare şi mai popular brand orologer din Marea Britanie. De-a lungul timpului, ceasurile Accurist au fost purtate de celebrităţi precum Prinţesa Anne, celebrul manechin Twiggy, membrii faimoasei formaţii Beatles şi alţii. Astăzi, Accurist este o companie orologeră independentă, cu o echipă de tineri şi talentaţi designeri care crează mici capodopere. Accurist a devenit prima companie care a sponsorizat serviciul de ceasuri vorbitoare din Marea Britanie între 1986 și 2008. În aprilie 1997, Accurist a început numărătoarea inversă oficială către Mileniu, oferind Vechiului Observator Regal din Greenwich un ceas controlat prin satelit, cu precizie de 1/ 10.000.000 de secundă, pentru a număra înapoi în ultimele 1.000 de zile ale secolului XX. În 1884, la conferința internațională de la Washington, linia meridianelor de la Greenwich a fost aleasă ca „linie meridiană pentru lume” 0 grade longitudine și s-a decretat că ziua universală pentru lume începe la miezul nopții pe linia meridianelor. Mai târziu, în 1997, Accurist și-a mutat sediul în locația actuală din districtul West Hampstead din Londra. Facilitățile personalizate au creat o infrastructură modernă și eficientă, de unde Accurist poate oferi în mod unic un serviciu eficient și coordonat în toate aspectele afacerii sale, de la proiectarea produselor. , și distribuție, către serviciul post-vânzare și asamblarea produsului. În iulie 1997, Accurist a câștigat „Volumul mărcii de ceas a anului” la UK Jewellery Awards. În 1999 a apărut lansarea gamei Accuist pentru tinerii Accurist, susținută de o campanie de publicitate cu impact ridicat, „succesul în mod obișnuit” nu a fost instantaneu, iar colecția este vândută în peste 1500 de puncte de vânzare din Marea Britanie. În 2001, angajamentul și dedicarea Accurist față de servicii au fost recunoscute de către profesioniști în general, deoarece Accurist a devenit singura companie de ceasuri care a primit cel mai prestigios „Premiu pentru Serviciul Clienți” la ceremonia de premiere a bijuteriilor din Marea Britanie. În martie 2003, Accurist și-a consolidat în continuare acordul inițial de susținere a vechiului observator regal din Greenwich prin semnarea unei licențe exclusive cu Muzeul Național Maritim pentru a produce o gamă de ceasuri și ceasuri de replică din colecțiile istorice ale Observatorului și Muzeului. În septembrie 2005, pentru a-și valorifica expertiza pe piața britanică, Accurist a înființat o nouă divizie pentru a distribui alte mărci în Marea Britanie. În 2006, Accurist a devenit primul brand care a participat la campania publicitară a echipei de fotbal engleză. De la 1 ianuarie 2007 Accurist a început să distribuie ceasuri și bijuterii Versace.
Familia Loftus a păstrat proprietatea asupra
companiei până în 2014, când Time Products Limited,
care operează Sekonda și Limit, a achiziționat marca.
www.ceasuridecolectie.ro
Citarea se poate face în limita a 300 de semne. Nici o instituţie sau persoană (site-uri, instituţii mass-media, firme de monitorizare) nu poate reproduce integral articolele purtătoare de Drepturi de Autor din cadrul IndependentaRomana.ro sau al revistei INDEPENDENȚA ROMÂNĂ – INDEPENDENȚA PRIN CULTURĂ fără acordul Fundaţiei literar-istorice "Stoika". Pentru mai multe detalii, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa info@independentaromana.ro